V případě zahájení cenových změn je nutné očekávat reakci konkurence a zákazníků a předvídat pravděpodobnou reakci. Reakce konkurence závisí na jejich odvetném programu nebo na zhodnocení okamžité situace. Reakce zákazníků závisí na tom, co si zákazník o změně myslí. Podnik, který uvažuje o změně ceny, musí také předvídat, jaká bude pravděpodobná reakce dodavatelů, zprostředkovatelů a vlády.
106. Vysvětlete postup podniku, který čelí cenovým změnám konkurenta.
Podnik, který čelí takovým změnám, se musí snažit poznat důvod změna a jaká bude doba trvání této změny. V případě předpokladu rychlé reakce na tyto cenové změny konkurence je dobré připravit program možných odvetných opatření předem.
107. Vysvětlete obsah přípravy výroby a její vývojové tendence.
Předvýrobní etapa zahrnuje výzkum, vývoj, přípravu výroby. Příprava výroby má připravovat komplexní inovační akce, jejichž podnětnou inovací jsou výrobkové inovace zpravidla třetího až prvního řádu. U inovací vyšších řádů vytváří příprava výroby předpoklady pro realizace výsledků výzkumu a vývoje ve výrobě dokončením komplexnosti přípravy příslušné inovační akce, spojuje výsledky výzkumu a vývoje s konkrétními technickými a výrobními zkušenostmi. Příprava výroby zahrnuje technickou přípravu výroby, materiální, personální, organizační a ekonomicko- plánovací přípravu výroby.
Žádné komentáře:
Okomentovat