Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Jak se mám stát úspěšným v ......

Jak se mám stát úspěšným v ____________?

Na seminářích v sekci otázek a odpovědí musím na tuto otázku odpovědět stokrát.

Samozřejmě je zde klíč odpovědí jako jsou "žijte s vášní", "nejprve služte druhým", "mějte plán" atd.. Ale myslím si, že odpověď najdeme především v těchto dvou věcech:

1. Buďte nevyvratitelně dobří

Když se mě lidé ptají jak se stát profesionálním hudebníkem nebo čímkoli, to, co jim stále říkám a nikdo si to nikdy nevezme k srdci, protože to není odpověď, kterou chtěli slyšet - co chtějí slyšet je - takto získáš manažera, takto napíšeš skvělou píseň, takto uděláš toto - ale já vždy řeknu, "'Buď tak dobrý, aby tě ostatní nemohli ignorovat." Pak k vám přijdou lidé a nápady a nemusíte je hledat.

Nazývám to "dovnitř směřující marketing" (vytvářejte, buďte a dělejte skvělé věci, kterých si ostatní všimnou a budou o nich mluvit) a naopak "ven směřující marketing" (reklama, odesílání životopisu, budování "Jsem skvělý", webová stránka)

Druhá část odpovědi je jednoduchá, vážná a nepochybně pravdivá. Takže jen v případě, že někdo vezme první odpověď s: "Ano, ale jak se mám stát tak dobrým, aby lidé neignorovali, co dělám?",

Pak odpovím:

2. Věnujte nejméně 10 000 hodin čemukoli, v čem chcete být mistrem

Toto jsem se naučil do Malcolma Gladwella a z jeho knihy "Outliers". Internet je skvělý, protože téměř každý může zadat do Google slovíčko a najít článek, webovou stránku, e-kurz nebo video jak něco udělat.
Fotografovat, naučit se jazyk, rychleji běhat, rychleji plavat, mluvit čínsky, starat se o finance. Většina těchto věcí se dá udělat s malou námahou a v krátkém čase.

Ale pokud to chcete "udělat", ať to znamená cokoliv, myslím, že potřebujete začít tím, abyste byli nepochybně dobří. A pokud nejste přirozeně nepochybně dobří, pak tomu začněte věnovat 10 000 hodin. Takto se dostanete tam, kde chcete být.

Velmi důležité:

Ať vás tato odpověď neodradí. Naopak, ať se to stane dnes vašim lístkem k úspěchu. Být v něčem úspěšný není ohraničené penězi, tím, na jaké kytaře hrajete nebo z jaké rodiny pocházíte. Leckdo může být úspěšný, jen za to musí zaplatit svou cenu.

Už jste dnes zaplatili svou cenu za úspěch?

Čtyři nápady jak dělat prezentace

Když uvažujeme nad prezentacemi, častěji myslíme ne na image, ale na osobu, která stojí a vypráví skupině.

Moje zkušenost: Nejběžnějším typem vyprávění a prezentování v podnikání se odehrává v místnosti za potkávacím stolem. V podstatě, toto nabízí šanci na větší důvěrnost a "Přednášející" zbavuje nátlaku být "centrem jeviště". (Já osobně to mám rád, protože to okamžitě vytváří dynamiku "jsme v tom společně", namísto "Takže, ujistěte nás, že ..."

Je několik nepsaných a implicitní pravidel, které vám dobře poslouží v těchto situacích. Zde je několik z nich, které jsem shromáždil během let mluvením před stovkami společností, škol a univerzit v Evropě. Mnoho jsem se musel naučit, protože jsem je nejprve nedělal.

Jak si zorganizovat místnost

1. Příprava sezení. Toto může být velkým rozhodnutím. Různá organizace má různé systémy, ale věřte mi: vždy existuje protokol moci.

Počkejte na svého hostitele, aby vám dal instrukce nebo (vhodněji) se zeptejte předem. Některé organizace mají velmi čistě definovanou hierarchii. Pracoval jsem v jedné společnosti, jejíž šéf vždy seděl u čela stolu. Pro některé z vůdců, je sezení v čele stolu na to, aby mohl všechny vidět a slyšet. Bohužel pro většinu vůdců je to jen o tom, aby seděli v čele. Ačkoli to není o moci, je to ekvivalent "sezení starých dam na židlích na nedělní mši"

2. Připravte se. Řekněte, že používáte vizuální prezentaci, například: projektor, plátno a notebook.

Neznám vaše zkušenosti, ale stále zápasím s faktem, že konferenční místnosti v Čechách jsou stále navrhovány jako dlouhá hubená místa se stolem obklopeným židlemi obklopenými dalším malým prostorem - navzdory tomu, že na mítincích již několik let používáme vizuální prezentaci.

Přijďte půl hodinu dříve, abyste procítili atmosféru místnosti a:

a). Umístěte plátno a projektor (pokud je to možné) tak, aby každý viděl na vizuální prezentaci a tak, aby projektor neblokovat plátno, pokud je na stole.

b). Pokud se neumíte rozhodnout, kde budete stát, posaďte se na židli a prociťte, kde bude nejlepší místo na vedení vašeho proslovu.

3. Poznejte své publikum. Jsem si jist, že jste to slyšeli už miliónkrát. Mohu vám něco říct?

Díky za dovolení ....

Nejdu do situace mluvení, aniž jsem mluvil přímo k typickému vzorku účastníků dříve, než se tam dostanu. Pokud se tam nachází 12 lidí, nejprve alespoň čtyřem zavolám. Představím se, řeknu, proč jsem byl pozván a pak se jich zeptám, co by se chtěli dozvědět a jak se jich daná téma týká.

Výsledek?

- Získám smysl jejich zájmů, nezájmů, motivačních bodů, zjistím jak stylizovat diskusi a kdo je skutečným vůdcem v místnosti.

- Čtyři lidé slyšeli můj hlas, já jsem slyšel jejich hlasy a vcházím do místnosti s tím, že jsem navázal vztah s třetinou skupiny. V případě "zvláště důležitých" setkání bych zavolal všem dvanácti. Přestože bychom byli ve spojení jen přes Skype, vědí, že jsem se snažil a slyšeli o mně.

Budete ohromeni tím, co jste se naučili, jak mnohem pohodlnější a připravenější se budete cítit a jak si toho budou všichni vážit. Kolik lidí vám zavolalo před prezentací, aby se vás zeptali na vaše názory na téma?

4. Po každém bodě si dejte chvilkovou diskusi.

Pokud jste tam, něco prodáváte - ačkoli je to přiblížení toho jak účinněji řidit váš čas. Po každém klíčovém bodě zastavte a zeptejte se: "Než půjdeme dále, jaké otázky máte na ... ... ....?" Pak buďte ticho a potichu počítejte do deseti. Pokud nikdo nic neřekne, ptejte si od každého verbální souhlas. Ticho neznamená souhlas. To znamená, že vy nevíte o co jde, ale posluchači vědí. To není dobré.

Proč to dělat po každém bodě? Protože pokud pokračujete sami až do konce - a polovina skupiny stále potichu přemýšlí o bodu 1 - mluvili jste sami pro sebe.

Pomozte sobě tím, že vám oni pomáhají.

Nyní jděte a udělejte několik telefonátů dříve než půjdete na svou další prezentaci.