Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

- shrnutí a základní východiska, ...

- shrnutí a základní východiska, podnik a jeho výrobky, odvětví, analýza trhu a konkurence, plán managementu, plán vývoje a designu, výrobní plán, mg, organizace, finanční plán
- vymezit předmět podnikání – zjistit zákazníky, rozvinutí jejich sítě, konkurence, vazby na dodavatele, sídlo podniku (vzhledem k rozsahu a kvalitě zdrojů, přístupu k surovinovým zdrojům, zdrojům energie, možnosti odbytu, daňové úlevy v lokalitě, ekologie), výběr pracovníků (počet, struktura, kvalifikace, vymezení podmínek, stanovení odměn, sociální program)
- vyjasnit potřebu finančních a jiných prostředků – pozemky, budovy, stavby, zařízení, materiál, zásoby ...
- zvážit své sociálně psychologické předpoklady pro podnikání
- eventuálně doplnit znalosti vybraných právních a dalších norem dotýkajících se daného podnikání (protimonopolní zákon, ekologie ...)

Podnikové formy
volba podle kritérií:
1) Způsob a rozsah ručení (podnikatelské riziko)
- omezené (do výše nesplaceného majetkového vkladu, např.s.r.o.)
- neomezené (celým svým majetkem, např. v.o.s.)

Žádné komentáře:

Okomentovat