Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

3. Získávání odběratelů a jednání s nimi

• individuální jednání – telefonicky, či ústní obchodní schůzka
• Internet – nový způsob jednání a uzavírání smluv
• veletrhy a výstavy – klasický způsob setkávání se s starými i novými obchodními partnery, současně se uskutečňuje propagace výrobků a firmy, probíhá průzkum trhu, konkurence, poptávky …
• burzy – zvláštní forma týkající se pouze úzkého okruhu obchodů, kde se provádějí dražby (aukce)

Formy uzavírání kupních smluv:
• ústně – zboží denní potřeby, písemné potvrzení
• písemně – nejčastější forma
• důsledné jednání – např. nákup zboží do košíku v samoobsluze
• mlčením

Náležitosti smluv:
- smluvní strany (odběratel, dodavatel)
- předmět plnění (zboží nebo služba) je vymezen:
a) množstvím – určíme přesně či přibližně
b) druhem zboží – přesné označení zboží

Žádné komentáře:

Okomentovat