Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Jádro – 1. vrstva totálního výrobku

Jádro – 1. vrstva totálního výrobku
Nový výrobek
- přichází se na trh úplně s něčím novým
1. Nový výrobek pro výrobce i pro spotřebitele
Může být vyvinut výrobcem nebo zakoupen patent. Tato situace je nejrizikovější, ale s možností vysokého zisku.
2. Nový pro výrobek
Výrobek již na trhu prodává konkurence. Riziko je menší, výrobek byl již trhem přijat. Větší zisky jsou však omezeny konkurenčním prodejem. Z pohledu marketingu, jak se díváme na výrobek.
3. Nový pouze pro spotřebitele
Jde o INOVACI SPOTŘEBY. Výrobek je již vyráběn, dá se rozšířit jeho využití. Např. u vyráběného sýru lze snížit procento tuku sýru, je přijatelný i pro spotřebitele s mírnou dietou.

1) Aktualizace tržby klesají – v útlumu
2) Nový výrobek tržby dosahují maxima – ve zralosti
3) Tržní životnost

Žádné komentáře:

Okomentovat