Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

K realizaci podnikových cílů je ...

K realizaci podnikových cílů je třeba přesné plánování všech jednotlivostí. V podniku se zpracovávají alternativy plánování, pak rozhodnutí, k realizaci plánu potřebujeme organizování. Je třeba mít přehled, jak jsou cíle realizovány, k tomu slouží dohled. Takto chápaný řídící proces zahrnuje řadu rozhodnutí přičemž ne všechna rozhodnutí se vztahují k jeho zákl. části.

Řídící rozhodnutí – splňuje násl. podmínky:
1. má mít velký význam pro majetkovou a výnosovou situaci v podniku a tím i fin. zdraví podniku,
2. musí být orientováno na podn. jako celek,
3. nelze ho přenést na podřízená místa

Úkoly podnikového řízení
- stanovení cílů,
- plánování,
- rozhodování,
- organizování (realizace)
- dohled (kontrola)

Časově nenásledují po sobe, mezi jednotlivými úkoly existují spojitosti a zpětné vazby.
Důležitým předpokladem výkonu řídících fcí je výměna informací nebo-li komunikace.

Žádné komentáře:

Okomentovat