Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Smart cílem může být:

o zvýšit obrat v segmentu dámské konfekce o 35 % do 2 let
o zvýšit rentabilitu investic o 10 % do konce čtvrtletí
o získat 15 % českého trhu s kapesními počítači do 3 let, ...
- vrcholové strategické cíl se člení na:
- cíle na trhu – uspokojení poptávky odběratelů
- cíle ekonomické – vytváření ekonomického efektu
- cíle majetkové – rozvoj hmotného a nehmotného majetku podniku
- cíle v oblasti kvalifikace, motivace a sociální cíle – pracovní kolektiv, jeho stimulace, kvalifikace a motivace, sociální program

6. Hlavní strategické operace – činnosti směřující ke splnění strategických cílů. Strategickými operacemi mohou být:
- závažné investiční akce
- spolupráce se zahraničními partnery
- budování systému prodeje
- zahájení výroby nových produktů
- zavedení nového systému nákupu a řízení zásob

Žádné komentáře:

Okomentovat