Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Kontakt se zákazníky

- má za cíl upozornit spotřebitele a potencionální odběratele na vyráběné zboží, zejména zdůraznit jejich odlišnost od konkurence, kvalitu, dosažitelnost a cenu. Nejčastější formou je reklama prostřednictvím hromadných sdělovacích prostředků nebo různých poutačů.
- zákazníci jsou získáváni i poskytováním různých slev, bezplatných vzorků, pořádáním výstav, vyřizování reklamací, zabezpečování pozáručního servisu apod.

Distribuce
- umístění zboží na trhu distribuční cestou tak, aby byl výrobek dosažitelný cílovému spotřebiteli


Řízení zásob hotových výrobků
- velmi podobný charakter jako řízení zásob materiálu. Kritériem je minimalizace celkových nákladů a dodržení přiměřených dodacích lhůt.

Žádné komentáře:

Okomentovat