Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

III. Analýza a marketingový plán

Silné stránky : - využití vlastní nemovitosti k podnikání

- dosažené vzdělání a 15-ti letá praxe v tomto oboru

- autorizovaný prodej


Slabé stránky : - nedostatek finančních prostředků na nákup brousících a optických

přístrojů

- nedostatek kvalifikovaných zaměstnanců v daném oboru


Příležitosti : - možnost získání dalších nebytových prostor v novém nákupním centru

Hypernova a zřízení zde prodejny, především s dražším a kvalitnějším zbožím

- možnost sepsat smlouvy s dalšími zdravotními pojišťovnami a přijímat

očními lékaři vystavené poukazy na brýle

- usilovat o možnost zřízení prodejny přímo v některé z nemocnic

- uzavřít s některým očním lékařem smlouvu a rozřířit přímo na prodejně

službu - poradenství a konzultace ohledně kontaktních čoček, které

musí předepisovat vždy lékař /pro začátek 1x týdně odpoledne/


Hrozby : - konkurence z okolí

- konkurence velkých společností

- blízkost hranic s Polskem - podstatně nižší ceny



Vyhodnocení analýzy : - dostatečná reklama - propagace firmy

- stanovení strategie a jejího uplatnění u jednotlivých služeb a
zboží

- další vzdělávání pracovníků

- flexibilita

- předvídání změn - požadavků u zákazníků

Žádné komentáře:

Okomentovat