• zvýšit tržby využitím vztahu mezi změnou ceny a množ. prodaného zboží,výrobků,služeb
• přesvědčit odběratele a zákazníky, aby platili včas resp. dříve
• prodat pohledávky faktoringové společnosti
• platit dodavatel. později, když to nenaruší obchod.styky, etiku podnikání a bude to výhodné
• optimalizovat zásoby
• pokusit se omezit sezónní výkyvy poptávky
• snižovat režijní náklady a platby za ně
• získat další úvěr či přesvědčit banku ke změně jednoráz. kr. úvěru na revolvingový,kontok.
Ukazatele na bázi CF
• CF likvidita, CF k celkovému kapitálu, CF na akcii…
Sestavení přehledu CF nepřímou metodou
Počáteční stav peněžních prostředků
A. PROVOZNÍ OBLAST
Hospodářský výsledek (zisk, ztráta)
Odpis stálých aktiv +
Odpis opravné položky k úplatně nabytému majetku (akt.oprav. položka +, p.o. položka – )
Žádné komentáře:
Okomentovat