Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

b) vysokých cen -

b) vysokých cen – známé značky, dlouhá tradice->kvalita
c) nízkých cen – hlavní činností je prodat co nejvíce zboží
d) vyrovnávacích cen – vysoce ziskové výrobky ve fázi zralosti
- ztrátové výrobky v útlumu
e) psychologických cen – cena končí na 9 (máme pocit, že je levnější)
- cena končí na 0 (drahé, luxusní zboží)
- cena na haléře (nešidí nás)
- akce, množstevní slevy
- diskriminační stanovení ceny = zvýhodňování někoho

Place

- zboží se musí vhodným způsobem dostat ke spotřebiteli a je důležité, aby se k němu dostalo ve stanovené době a s co nejnižšími náklady
- procesy spjaté s pohybem zboží od výrobce ke spotřebiteli:
- články odbytové cesty – jednotliví účastníci, kteří zajišťují
prodej výrobků spotřebiteli
- zajištění fyzického pohybu zboží – skladování, přeprava
- procesy jsou podřízeny požadavkům trhu
- zahrnují rozmístění výrobních jednotek, rozmístění skladů, organizaci zásobování, balení, vyřizování objednávek, dopravu

Žádné komentáře:

Okomentovat