Drobní investoři a občané podávají své požadavky na nákup (tzv. K-pokyn) a prodej CP (tzv. P-pokyn) přímo do terminálů na přepážkách obchodních míst. Zvláštní (větší) zákazníci mohou využívat i jiná média (diskety, modem, on-line připojení).
Předobchodní validace = každý kupující musí předem složit peněžní prostředky na zvláštní, tzv. jumbo účet, u každého prodávajícího naopak RM-S prověřuje, zda CP skutečně vlastní a blokuje je.
Průběh obchodu je založen na tzv. průběžné aukci, tzn. že se obchoduje průběžně a cena se během dne mění podle centrálního algoritmu podle aktuální nabídky a poptávky v rámci přípustného cenového pásma. Finanční a majetkové vypořádání uskutečněných obchodů se provádí ještě týž den.
Zahraničně obchodní vztahy podniku a státu
VÝZNAM ZAHRANIČNÍHO OBCHODU:
1.ekonomický: úspora výrobních faktorů, která se projeví v úspoře nákladů
2.politický: vzájemný obchod zvyšuje přátelské vztahy
3.kulturní: poznávání způsobů života v jiných zemích, jejich kultury, umění,
ideologií …
Žádné komentáře:
Okomentovat