Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Marketing

a) Výrobně podnikatelská koncepce
- byla uplatňována ve 20.letech 20. století v důsledku rozvoje techniky
- je to zavádění hromadné výroby, zdokonalení její organizace a pokles nákladů na jednotku produkce a tím i ke snížení ceny
- vychází z předpokladu, že zákazník bude preferovat výrobky levné a snadno dosažitelné

b) Výrobová podnikatelská koncepce
- vychází z předpokladu, že zákazník bude dávat přednost výrobku špičkové kvality
- výrobci přehlížejí skutečné potřeby zákazníků.
- nevyjímaje co se na trhu děje

c) Prodjeně podnikatelská koncepce
- podniky poznali, že se zákazník nemusí automaticky rozhodovat pro koupi jejich výrobku. A je třeba jim k tomu trochu pomoci
- proto byla vynalezena celá řada prodejních postupů k přesvědčení zákazníka.
- podniky opět ne respektují potřeby zákazníků

d) Sociálně etický marketing
- cílem je dát do souladu potřeby a zájmy zákazníku a podniků s potřebami a zájmy společnosti

Žádné komentáře:

Okomentovat