Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Podpora prodeje:

- slouží jako přímý stimul ke koupi
- uskutečňuje se různými způsoby: poskytování slev, bonusy, soutěž, bezplatné vzorky, vyzkoušení zboží, výstavy, veletrhy


Osobní nabídka prodeje:
- uskutečňuje se při prodeji zboží prodavačem, při prodeji zboží prostřednictvím obchodního zástupce nebo při práci zástupců firmy na veletrzích a výstavách
- osobní kontakt mezi nabízejícím a potenciálním zákazníkem umožňuje přímé a účinné působení na zákazníka

Public relations:
= vztahy k veřejnosti
- činnosti, jejichž cílem je vytvoření kladných představ o organizaci
- podniky přispívají na charitativní účely, boj proti závažným chorobám, stávají se sponzory významných akcí.
- prostředky: a) tisková konference
b) výroční zpráva
c) firemní časopis
d) sponzorství

Publicita:
= reakce spotřebitelů na organizaci a její produkty
- může být i negativní

Žádné komentáře:

Okomentovat