a) zakazují se kartelové dohody (kartel=nejnižší stupeň urč. monopolu)
b) zneužití dominantního postavení
c) fůze (slučování) podniků
MARKETING:
- moderní podnikatelská filozofie, jejímž cílem je zákazník, jeho požadavky a přání
= soubor aktivit zaměřených na trh, určených k dosažení (zabezpečení) marketingové koncepce
- rozvíjel se na přelomu 19. a 20. století v USA
- základem je poznání trhu a práce s ním (zajišťování poptávky, snaha ovlivnit současnou i budoucí poptávku = reklama)
- výsledky průzkumu trhu se musí promítnout do výroby, tzn. že se musí vytvářet nové výrobky
- průzkum trhu určuje ceny na trhu
MARKETINGOVÝ MIX:
= nástroj marketingu
- směřuje k cíli co nejlépe uspokojovat potřeby a přání zákazníků
- přímý marketing = adresná reklama
- „ 4P“ Product, Price, Place, Promotion
Žádné komentáře:
Okomentovat