- vychází z toho, že spotřebitel preferuje levné a snadno dostupné výrobky
- typický je velký objem výroby a zvyšování produktivity práce
2) Výrobková koncepce:
- spotřebitel preferuje kvalitní výrobek s vynikajícím designem a je ochoten za něj zaplatit vyšší cenu
3) Prodejní koncepce:
- spotřebitel je pasivní a je třeba jej k nákupu přemluvit
(agresivním prodejem a propagací)
4) Marketingová koncepce:
- trvalá orientace na uspokojování potřeb spotřebitele
- tomu je přizpůsoben vývoj, výroba i prodej
5) Sociální koncepce:
- má za cíl uspokojování potřeb spotřebitele a také prospěch společnosti
- podnikatelé nevyrábějí a neprodávají výrobky ohrožující zdraví lidí a životní prostředí
- podnikatelé podporují výzkum závažných onemocnění
Žádné komentáře:
Okomentovat